Ubezpieczenie Pethelp+ już dostępne! Sprawdź

FAQ

Co to jest pakiet weterynaryjny?

Pakiet weterynaryjny to zbiór określonych usług weterynaryjnych, które są dostępne przez okres aktywności pakietu (12 miesięcy).

Synonimem pakietu weterynaryjnego może być subskrypcja weterynaryjna.

Pakiet weterynaryjny można opłacić jednorazowo (uzyskując 20% rabatu) lub co miesiąc, przez rok.

 

Czy można kupić pakiet weterynaryjny jako prezent?

Tak. Np. tutaj: (link do produktu) oraz w wielu fizycznych sklepach w formie karty z kodem aktywacyjnym na wybrany przez siebie pakiet weterynaryjny.
Następnie wystarczy wpisać kod podczas rejestracji i cena pakietu zostanie odpowiednio obniżona.

 

Czy jest oferta dla hodowców?

Na razie nie mamy dedykowanej oferty dla hodowców. Aczkolwiek nie wykluczone, że niedługo się pojawi.

 

Czy można zmienić dane w pakiecie.

Dane właściciela są informacjami dodatkowymi i można je dowolnie zmieniać. Z wykluczeniem danych, które umożliwiają dokonywanie potrąceń z karty płatniczej lub wystawianych faktur (przy zakupie pakietu w formie miesięcznych płatności). Nie można zmienić danych pupila, ponieważ nie można wykorzystać części pakietu na jednym zwierzęciu, a drugiej części na kolejnym.

 

Czy w przypadku “uśpienia” zwierzęcia są zwracane koszty za niewykorzystany pakiet?

Zgodnie z regulaminem usług Pethelp – nie, ale tego typu prośby będą rozpatrywane indywidualnie.

 

Czy oferujemy również pakiety dla innych zwierząt niż psy czy koty? 

Jeszcze nie, ale pracujemy nad tym, aby stworzyć również pakiety weterynaryjne dla innych gatunków zwierząt.

 

Czy pakiety można wykorzystać w razie wypadku?

Oczywiście. Powód Twojej wizyty u lekarza i tym samym skorzystania z pakietu może być dowolny (wizyta profilaktyczna, zachorowanie lub wypadek).

 

Czy mam gwarancję na usługi?

Tak. Jeśli usługa weterynaryjna nie spełni Twoich oczekiwań postaramy się znaleźć wspólne rozwiązanie, tak abyś był zadowolony. Do współpracy z Pethelp zapraszamy jedynie najlepsze gabinety weterynaryjne i mamy nadzieję, że takie sytuacje nie będą miały miejsca.

 

Czy to jest ubezpieczenie?

Nie. Klient może traktować to jako ubezpieczenie dla siebie na wypadek braku pieniędzy na opłacenie usług weterynaryjnych, ale nie jest to ubezpieczeniem.

 

Czym to się różni od ubezpieczenia?

Wszystkim. Pethelp to nie jest ubezpieczenie ani nawet nie stara sie nim być. Pethelp to usługi weterynaryjne, które kupujesz przez internet, realizowane przez sieć współpracujących placówek weterynaryjnych. Ponadto najpopularniejsze usługi weterynaryjne są zebrane w pakiety. A to oznacza, że kupujesz wówczas więcej usług i tym samym działając w myśl zasady ‘im więcej kupujesz, tym mniej płacisz’, możesz liczyć na obniżkę cen za usługi wchodzące w skład pakietu. Pakiet się opłaca.

 

Czy Pethelp jest lepsze od konkurencji?

Pethelp nie ma konkurencji, więc śmiało możemy stwierdzić, że jesteśmy najlepsi. Główną zaletą Pethelp jest możliwość płacenia za usługi lub daną usługę przez 12 miesięcy, nie ma konieczności wpłaty jednorazowej. Jednak jeśli zapłacisz za cały pakiet jednorazowo, możesz liczyć na atrakcyjny rabat! Co więcej w Pethelp z góry wiesz ile może kosztować leczenie Twojego pupila. Niestety taka transparentność cenników nie jest standardem na rynku. My staramy się to zmienić.

 

Co się dzieje w przypadku, jeśli mamy pakiet Pethelp, ale potrzebujemy skorzystać z usług poza pakietem? 

Wówczas można dokupić usługę wskazaną przez lekarza w Pethelp lub rozliczać się za tą usługę bezpośrednio z lekarzem (poza Pethelp).

Można również zrealizować inne usługi, które są z analogiczną ceną. Jeśli cena innej usługi jest niższa, niż tą którą klient ma wykupioną, nie przysługuje zwrot pieniędzy.

 

Czy mogę podwyższyć pakiet usług?

Tak, poprzez zmianę na pakiet wyższy lub pojedyncze wykupienie poszczególnych usług.

 

Czy mogę kupić kilka pakietów na jedno zwierzę?

Tak. Zakres świadczeń sumuje się wówczas na Twoim koncie. Dodatkowo okres ich ważności może być różny (każdy pakiet jest aktywny przez 12 miesięcy). W przypadku kiedy kupisz pierwszy pakietu w styczniu, jest on aktywny do stycznia następnego roku. Natomiast jeśli kupisz drugi pakiet np. w czerwcu, to on jest aktywny do czerwca następnego roku.

 

Jak mogę kupić pakiety, jeśli mam kilka zwierząt?

Należy zrobić to wówczas w kilku krokach. Najpierw proszę kupić pierwszy pakiet/usługę na wybrane zwierzę podając jego dane. Następnie można kupić kolejne pakiety/usługi i skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie zgłaszając dyspozycję, przypisania nowo kupionych usług na innego psa/kota. Pracownik “ręcznie” doda podany przez klienta kolejny numer mikroczip i przypisze odpowiednie usługi.

 

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie wykorzystam pakietu?

Niestety nie mamy takiej możliwości, ale przedłużając na kolejny rok, otrzymasz atrakcyjną zniżkę.